Het dagboek van Colin Kamp

Colin kamp is jeugd/selectie speler van FC Marlène. Deze week speelt Colin met jong oranje een vierlanden toernooi.
Dit wordt gehouden in Letland. Colin zal iedere dag zijn belevenissen met ons delen via FC Marlène.nl.

Woensdag treed Colin met jong oranje aan tegen Letland, Donderdag is de 2e wedstrijd tege Wit-Rusland.
De 3e en laatste wedstrijd is op zaterdag met als tegenstander Moldavië.

Bestuur FC Marlène

De eerste dag,

Dinsdag 13 augustus, Wij verzamelden vannochtend om 08:00 uur op Schiphol Amsterdam. We zagen elkaar allemaal weer na een vakantieperiode. Nadat we hadden ingecheckt liepen we naar de gate om de vlucht richting Riga in Letland te pakken.

Na een goede vlucht kwamen we aan in Riga, we hadden onze koffers gepakt en na 20 minuten met de bus waren we in het hotel.

Na een lunch moesten we rusten op onze eigen kamer. Hierna hadden we een bespreking voor de training in de avond.

Hierna hadden wij een sportmaaltijd en gingen we richting de sporthal. Na de training gingen we terug naar het hotel.

Na het opfrissen gingen we dineren in het hotel. Hierna sprak de trainer ons nog wat toe voor de wedstrijddag van morgen.

We gingen naar onze eigen kamer om nog wat te rusten en daarna te slapen.

Morgen deel 2 met de eerste wedstrijd...

Woensdag 14 augustus

Na een goede nacht werden we om 10:00 uur verwacht bij het ontbijt. Hierna gingen wij een wandeling maken door het park wat naast het hotel ligt. Na de wandeling hadden we onze wedstrijd bespreking tegen Letland die we in de avond speelden. Na de bespreking gingen we rusten op onze kamer. Na het rusten hadden we een sportmaaltijd voordat we met de bus naar de sporthal gingen. Hier aangekomen bekeken wij de wedstrijd Wit-Rusland - Moldavië die voor ons werd gespeeld. Na onze eigen warming up begon de wedstrijd. We kwamen al snel op een 0-1 voorsprong. Hierna ging het wat minder, na een 3-1 achterstand wisten we de stand om te buigen naar een 4-3 voorsprong, zo gingen wij ook de rust in. Helaas hebben wij het in de 2e helft laten liggen en verloren we 6-4 van Letland. Eenmaal terug in het hotel hadden we nog kunnen eten en gingen we daarna slapen op onze kamer.

Donderdag 15 augustus

De dag begon net zoals alle andere dagen, met om 10:00 uur het ontbijt. Na het ontbijt gingen we weer wandelen door een park naast het hotel. Hierna hadden we weer een bespreking met de focus op de wedstrijd. Hierna hadden we rust op onze kamer. Rond 16:00 uur hadden we sportmaaltijd. We gingen rond 18:00 naar de sporthal toe. We begonnen goed en kwamen weer op een 1-0 voorsprong, helaas maakte Wit-Rusland hier 2-1 van. In de laatste paar minuten kwamen we dichterbij maar het werd uiteindelijk niet meer dan een 2-2 gelijkspel. Na de wedstrijd gingen we terug het hotel, hier hadden we nog een diner en gingen daarna slapen.